• VISETAS, UAB

  • Gedimino g. 47, LT-44242 KAUNAS

  • Telefonas: 8 610 13070

  • Įmonės kodas: 300646038

  • PVM kodas: LT100003832113

  • Tinklalapis: www.visetas.lt

Visetas | integruota komunikacija: ryšiai su visuomene, korporacinė
 

Aprašymas: Ryšiai su visuomene, piaras, viešieji ryšiai, įvaizdis, marketingo komunikacija, prekės ženklas, vidinė komunikacija, rinkodara, identitetas, socialinė medija, krizių valdymas, PR, reputacija, žinių valdymas, ryšiai su žiniasklaida, žinomumas, organizacijų visuomenė, reputacija, pokyčių komunikacija, medija, vadovo įvaizdis, internetinė komunikacija,vadyba,informavimo priemonės, socialinė atsakomybė, viešinimas, ryšiai su bendruomene, korporacinė komunikacija, pridetinės vertės kūrimas, ryšiai su valdžia, vizualinė komunikacija, reklama, sporto komunikacija, viešųjų ryšių akcijos, rėmimas, reklamos kampanija, tarptautinis marketingas, media planavimas

Raktažodžiai:   Integruota komunikacija, viešeji ryšai, ryšiai su visuomene, Pijaras, PR, public relations, RsV, imones įvaizdžio kūrimas, įvaizdis, stilius, reputacijos kūrimas, korporacinė komunikacija, įmones dizainas, marketingo komunikacija, pozicionavimas, reklama, media planavimas, komunikacijos strategija, krizių valdymas, kaitos valdymas, reklamos vadyba, įvaizdžo strategija, internetine komunikacija, informacijos vadyba, žiniu vadyba, personalo vadyba, vidinė komunikacija, bendravimas su žurnalistais, media planavimas

Tekstinė tinklalapio versija: Komunikacijos strategija: Ko tikėtis iš Z kartos? Tai ne tik bendravimo su tikslinėmis auditorijomis veiklos gairės, tai – lėšų, skirtų komunikacijai, planavimas ir efektyvus panaudojimas. Ryšiai su visuomene: Kieno eilė po Facebook? Atliekame klientų komunikacijos situacijos analizę, kurios metu identifikuojamos egzistuojančios organizacijos ir jos tikslinių auditorijų komunikacinės problemos, pateikiame strateginę komunikacijos įžvalgą. Kartu su klientais iškeliame tikslus problemoms spręsti, apibrėžiame tikslines auditorijas, suformuluojame informacinę žinutę, tada pateikiame kalendorinį veiksmų planą. Neatsiejama strategijos dalis – veiksmų efektyvumo vertinimo programa. Marketingo komunikacija: Kodėl užsigeidžiam to, ką turi kiti? „Kalta aplinka“ – mūsų visuomenėje gana paplitęs posakis. Neskubėsime jo paneigti ar tvirtinti. Akivaizdu viena – kai ta aplinka palanki, kompanijai gyvuoti, vystytis ir augti daug [..]

Nuorodos:   www.visetas.lt   www.011.lt   www.4finance.lt   www.auksovokas.lt   www.aurika.lt   www.avitela.lt   www.zalgiris.lt   www.birstonocaritas.lt   www.biuro.lt   www.cidoarena.lt   www.corpus.lt   www.delicato.lt   www.dextera.lt   www.dezinfa.lt