Facebook socialinis tinklas kiekvieną mėnesį sulaukia daugiau nei 2 milijardų aktyvių vartotojų. Ir šis faktas labai akivaizdžiai parodo, kodėl kiekvienam verslui Facebook reklama yra tiesiog būtina. Tuo tarpu, jei jūs niekuomet iki šiol nesinaudojote Facebook reklama ir šiuo metu jus domina Facebook reklamos mokymai, visų pirma vertėtų susipažinti su svarbiais šios veiksmingos skaitmeninės rinkodaros priemonės privalumais ir kokie statymai veikia šioje srityje.
Reklamuotis gali kiekvienas
Nepaisant to, ar jūs esate patyrę rinkodaros specialistai, ar su reklama iki šiol neturėjote nieko bendro ir paprasčiausiai vykdote smulkią komercinę veiklą, pradėti reklamuotis Facebook socialiniame tinkle jums bus labai nesudėtinga. Tuo tarpu, jei jums pagelbės Facebook reklamos mokymai, žengti pirmuosius žingsnius taps dar paprasčiau. Šis visame pasaulyje populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas turi labai patogius reklamos valdymui skirtus įrankius, kurių pagalba galima greitai ir lengvai kurti bei koreguoti reklamas, pagal atitinkamus poreikius pritaikyti reklamines kampanijas, sekti reklamos našumą ir kt.
Tikslinės auditorijos pasiekiamumas
Vienas iš svarbiausių šiuolaikinės skaitmeninės reklamos priemonių privalumų yra galimybė pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tuo tarpu Facebook socialiniame tinkle tai galima padaryti bene lengviausiai. Kaip jau buvo minėta, kiekvieną mėnesį Facebook naudojasi daugiau nei 2 milijardai žmonių iš viso pasaulio. Galimybė savo reklamines kampanijas nutaikyti į auditoriją, kuri yra pasirinkta atsižvelgiant į amžių, vietą, lytį, pomėgius, demografiją, elgseną ir netgi vartotojų kontaktus, sukuria puikias sąlygas padidinti reklaminių kampanijų našumą ir investicinę grąžą. Todėl vietoje to, kad jūsų reklamą matytų „visi“, ją galės matyti tik tikslinei auditorijai priklausantys vartotojai.
Lengvesnis tikslų siekimas
Facebook savo vartotojams suteikia labai plačias galimybes, pasirenkant konkrečius reklamos tikslus, todėl tampa labai nesudėtinga siekti ir savo verslo užsibrėžtų tikslų. Nepaisant to, ar jūsų tikslas yra savo įrašu pasiekti didesnę auditoriją, ar nusiųsti vartotojus tiesiai į jūsų įmonės internetinį tinklalapį, Facebook reklama gali pasiūlyti kiekvieną iš šių galimybių.
Paprastos reklamos galimybės
Sukurti reklaminį skelbimą galima labai greitai ir visą tai galima padaryti tiesiai iš savo Facebook puslapio. Be to, galima pasirinkti, kokiomis reklamos priemonėmis norėsite naudotis. Galite padidinti savo įrašo matomumą, tokiu būdu sulaukiant daugiau „patiktukų“, pasidalinimų ir komentarų. Taip pat galite sukurti reklaminę kampaniją, kurios pagalba populiarintumėte savo Facebook puslapį, padidintumėte lankytojų srautą į savo internetinį tinklalapį ar reklamuotumėte veikti skatinantį mygtuką, kurio dėka vartotojai rezervuotų laiką, atliktų pirkimą ar užsiprenumeruotų naujienlaiškį. Ir tai nėra vienintelės Facebook reklamos kampanijų galimybės.
Pažengę sprendimai
Kurdami Facebook reklamos kampanijas jūs taip pat galite naudotis ir labai pažangiomis galimybėmis. Facebook suteikia galimybę rinkti informaciją iš žmonių, kurie domisi jūsų verslu, sekti ir nustatyti konversijas, padidinti prekės ženklo matomumą ir žinomumą, analizuoti labai detalius reklamos kampanijų duomenis ir kt.
Padidina pasiekiamumą
Nors visuomet egzistuoja ir organinis įrašų pasiekiamumas, vis dėlto jis yra ribotas. Tai reiškia, kad jei jūs norite, jog jūsų Facebook puslapyje reguliariai skelbiami įrašai pasiektų kuo didesnę auditoriją ir būtų matomi jūsų tikslinei auditorijai, turėtumėte pasitelkti Facebook reklamą, kuri reikšmingai padidina tokių įrašų pasiekiamumą, padeda sulaukti didesnio vartotojų įsitraukimo, didesnio „patiktukų“ ir pasidalinimų skaičiaus bei žinomumo.
Pasiekimų vertinimas
Kiekviena sukurta reklamos kampanija gali būti nuodugniai įvertinta, atsižvelgiant į konkrečius pasiekimus. Facebook reklamos kampanijų analizavimo ir vertinimo įrankiai padeda suprasti, kurios reklaminės kampanijos veikia geriausiai ir padeda sukurti optimaliausius rezultatus.